دانلود بازی Evolve برای PC

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
امیر حسین پاشا
19:21
چهار شنبه 16 ارديبهشت 1394

دانلود بازی Evolve برای PC

…:: نسخه کامل با کرک CODEX ::..

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی و دانلود بازی Evolve در خدمت شما هستیم. این روز ها بازیسازان به دنبال این هستند که عناوین خودا با ایده های جدید و نو خلق کنند. عده ای از آن ها بر این عقیده اند که در نسل هشتم خلاقیت در بخش چند نفره بسیار مهم می باشد. این که بازی بسازی که بتواند مدت ها شما و دوستانتان را سرگرم کند از مهم ترین ارکان بازی سازیست. به شخصه معتقدم که بازی یا باید دارای یک بخش چند نفره مهیج باشد که بتواند ماه ها و یا سال ها شما را سرگرم کند و یا دارای یک بخش تک نفره به همراه داستانی غنی باشد که ارزش چندین بار تمام کردن را داشته باشد. سازندگان عنوان Left 4 Dead یعنی Turtle Rock Studios به نسل هشتم قدم گذاشته اند تا با Evolve خاطرات گذشته را با سبک و سیاقی جدید برای مخاطبین خود زنده کنند.
اصولا عناوینی که بر پایه بخش چند نفره ساخته شده است از داستانی مشخص بهره نمی برد. با این حال در بخش تک نفره یک داستانی ساده را پیش می برد. داستان Evolve در آینده ای دور و در سیاره ای به نام Shear جریان دارد، جایی که انسان ها پس از استعمار بسیاری از سیارات، اکنون در اینجا به مشکل جدی بر خورده اند و شما به همراه تیمی از شکارچیان حرفه ای و سربازان با سابقه جنگی برای تصاحب این سیاره باید هیولاهای آنجا را از بین ببرید. همانطور که قبلا گفتم داستان بازی کلیشه ای و بسیار ساده است و نباید انتظار یک داستان قوی و درگیر کننده داشته باشیم، زیرا Evolve بر پایه یک Co-op ۴ نفره ساخته شده است. تنها نکته جالبی که می توان برای داستان بازی ذکر کرد این است که عملکرد شما در طول خط داستانی که به توانایی شما در شکار هیولاها بستگی دارد، می تواند تعیین کننده روند مرحله بعدی باشد. به عبارتی، اگر در طول بازی بتوانید هیولا ها را شکار کنید و مانع از خراب شدن پایگاه توسط آن ها شوید مرحله را به موفقیت پشت سر خواهید گذاشت و به سراغ مرحله بعد خواهید رفت در غیر این صورت با نابودی پایگاه شما در محل مورد نظر به هیچ وجه بازی شما Failed نمی شود بلکه تاثیر آن در مرحله بعد مشاهده خواهد شد. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

دانلود بازی Evolve برای PC

اولین نکته ای که باید در بخش گیم ولی رعایت کنید انتخاب کلاس است. بازی دارای چهار کلاس ( Medic ، Assault، Support و Trapper) است که بسته به سلیقه ای که دارید با دوستانتان می توانید کلاس مورد نظر را انتخاب کنید. توصیه می کنم قبل از شروع بازی حتما بخش آموزشی را برای هر دو بخش ( هیولا ها و شکارچیان) را انجم دهید. به لطف سازنده این بخش به شما آموزش کامل نحوه بازی کردن با هردو گروه و قابلیت های آن ها را برای شما بازگو می کند از این رو می دانید که در صورت مواجه شدن با شکارچیان و یا هیولا ها باید چگونه با آن ها به مبارزه کردن بپردازید. اگر در قالب یک هیولا که با نام Goliath در بازی نامیده می شوند به ایفای نقش بپردازید، در طول بازی نیاز به خوردن غذا دارید. از این رو یک سری دایناسور های کوچک در راه خواهید دید که با خوردن آن ها یک سری XP جمع آوری خواهید کرد. در نهایت این کار سبب LVL UP شدن شما و یا به عبارتی باعث ایجاد Evolve می شود و شما قدرتمند تر از قبل خواهید شد. توانایی هایی که در این بخش در اختیار دارید شامل پرتاب سنگ، سریع حرکت کردن و … می شود. برای مثال فرض کنید شکارچیان دورشما را گرفته از این رو می توانید با نفس های آتشین خود آن ها را بسوزانید و یا با سریع حرکت کردن از آن ها فاصله بگیرید و همچنین می توانید با پرتاب سنگ آن ها را منهدم سازید. جنگ های زمینی ( رو سطح صاف و بدون وجود صخره) قطعا برای شما ضرر خالص است! سعی کنید تا آنجایی که می توانید وارد مبارزات نشوید و فاصله خود را مدام با شکارچیان حفظ کنید زیرا همیشه شخصی که درکلاس Trapper قرار دارد شما را ردیابی خواهد کرد. با تمام این تفاسیر اگر مجبور به جنگیدن شدین صخره ها بهترین گزینه هستند. هیولای شما می تواند از یک صخره و یا تیکه سنگ بالا برود و یا با کمک آن ها از دید شکارچیان مخفی شود و با قابلیت هایی که در اختیار دارد آن ها را سوپرایز کند!

دانلود بازی Evolve برای PC

از نظر من شکارچی بودن بسیار سخت تر از هیولا بودن است. وقتی این قسمت را انتخاب می کنید، با دنیایی روبرو خواهید شد به نام Team Work. قطعا کار تیمی اصلی ترین رکن شکارچی بودن است. اگر هم تیمی خوبی نیستید هیچوقت سمت این عنوان نروید. در این بخش شما وظیفه شکار کردن هیولا ها را بر عهده دارید. راه های زیادی برای این کار وجود دارد شاید آماتور ترین راه این است که به محیط اکتفا کنید. اکتفا کردن به محیط یعنی اینکه اجساد دایناسور های کوچک ک توسط هیولا ها خورده شده اند را دنبال کنید و یا به پرندگان توجه داشته باشید؛ هنگامی که هیولا ها به پرندگان نزدیک می شوند آن ها به نشانه ترس شروع به پرواز کردن می کنند و زمانی که در نقش شکارچی باشید می توانید آن ها را مشاهده کرده و به سمت محل مورد نظر بروید. ولی اکتفا کردن به این عوامل شدیدا آزار دهنده است زیرا هر بار هیولا ها عمل Evolve را انجام دهند قوی تر خواهند شد و اگر Evolve به مرحله سوم خود برسد، قطعا بازنده ای بیش نخواهید بود. پس بهترین کار استفاده از هم تیمی هایتان است. برای مثال یکی از دوستانتان در نقش Trapper و شخصیت مگی ( Maggie ) است. مگی می تواند با استفاده از سگ خود که دیزی ( Daisy ) بوی هیولا ها را حس کند و از این رو با دنبال کردنش می توانید محل هیولا ها را پیدا کنید. هر بازیکن یک جت پک در اختیار دارد. این جت پک ها شباهت خاصی به Exo های COD: Advanced Warfare می باشند. از این رو اگر هیولا به سراغتان آماد به راحتی می توانید ضرباتش را Dodge کنید. یکی از اصلی ترین کلاس در Evolve کلاس Medic می باشد. زیرا این کلاس می بایست تمامی هم تیمی های خود را زیر نظر داشته باشد و در صورت لزوم با اسلحه مخصوص خود از راه دور هم تیمی هایش را Heal کند. ( اگر عنوان Loadout را بازی کرده باشید. متوجه نحوه Heal کردن با این اسلحه خواهید شد.) همچنین تمامی بازیکنان در طول بازی قادر به Revive یکدیگر هستند.
شکارچی بودن با تمام سختی هایی که دارد بسیار لذت بخش است. آن هم زمانی که یک هیولا را گیر می اندازید و به وسیله قابلیت های هر کلاس شروع به نابودی وی می کنید. Trapper سعی می کند به وسیله یکی از گجت های Trap خود یک حفاظ دور محیط در حال مبارزه بیاندازد تا هیولا نتواند فرار کند و شخصیت Assault با گجت محافش خود که یک Shield است شروع به تری اندازی و به رگبار بستن هیولا می کند. از طرفی Medic علاوه بر تیر اندازی هم تیمی های خود را نیز Heal می کند و در آخر Support با گجت های مختلف خود نظیر Orbital Barrage می تواند ناحیه ای را برای حمله موشکی انتخاب کند و آن منطقه توسط چند موشک مورد حمله قرار می گیرد و یا یکی از هم تیمی های خود را می توانید با گجت Shield که به عبارتی یک اسلحه است حفاظی را دور یکی از دوستانتان انداخته و از وی در برابر حملات هیولای مورد نظر محافظت کنید. با تمام این لذت اگر نتوانید در کمترین زمان ممکن به شکار خود پایان بدهید بازی شدیدا یکنواخت و خسته کننده خواهد شد زیرا محیط بازی به هیچ وجه جذاب نیست.

دانلود بازی Evolve برای PC

عنوان Evolve دارای ۴ حالت مجزا می باشد. اولین حالت Hunt نام دارد. در این بخش ۵ بازیکن قرار خواهند گرفت. ۴ شکارچی و یک هیولا. در این حالت هیولامی بایست یک سری تشکیلات برقی را از بین ببرد البته این کار را زمانی می تواند انجام دهد که به سطح ۳ ( از طریق Evolve) رسیده باشد. از این رو یا می تواند این کار را انجام دهد و یا شکارچیان را از پای در آورد. هر تیم که زودتر کار خود را انجام دهد برندست. دومین حالت Nest نام دارد. ۶ تخم در نقاط مختلف نقشه گنجانده شده است. حال هیولا موظف است تا از این تخم ها مراقبت کند و شکارچیان می بایست هر ۶ تخم را از بین ببرند. همچنین یک سری Creatures برای سخت تر کردن کار به شکارچیان حمله خواهند کرد. حالت سوم Rescue است. تعدادی از افراد عادی در حین فرار از دست هیولا ها مجروح شده اند حال شکارچیان موظف به نجات آن ها هستند و از طری هیولا قصد دارد آن ها را بکشد. هرکس که بتواند تعداد بیشتری از این افراد را نجات دهد/بکشد بنده است. آخرین حالت نیز Defend نام دارد. در این حالت یک سفینه در حال سوخت گیری است. حال شخصی که در قالب هیولا است. به صورت یک هیولا درجه ۳ موظف به نابودی ژنراتور های برق سفینه می باشد. همچنین همراه وی چند Goliath کوچک تر نیز حضور دارند. از طرفی شکارچیان می بایست از این سفینه محافظت کنند و هیولا و اطرافیانش را از بین ببرند. تمامی حالت های Evolve زمانی خوب هستند که در کمترین زمان بازی را انجام دهید زیرا پس از گذشت مدت زمانی باز همان خستگی و کسل شدن به سراغتان می آید و علاقه ای به انجام بیشتر این بازی نخواهید داشت.
به هیچ وجه از Evolve انتظار یک گرافیک نسل هشتم را نداشته باشید. طراحی محیط برای نسل هفتم خوب و قابل قبول می باشد افکت های نور و نیز به خوبی کار شده است. طراحی شخصیت ها معمولی است ولی از تنوع بالایی برخوردار هستند. هر کلاس از دو یا سه شخصیت تشکیل شده است که رفته رفته در طول بازی آن ها را باز خواهید کرد. طراحی هیولا بازی و یا سایر Creature ها تا حدی شما را یاد عنوان Turok می اندازد حتی طراحی نقشه های بازی نیز به همین شکل است. همچنین محیط ها پس از یک مدت برای شما تکراری خواهند شد و همانطور که قبلا گفته شد هیچ تنوعی در خلق آن ها صورت نگرفته است. البته از نظر من عناوینی که بر پایه بخش چند نفره بنا شده است بیشتر بر بخش گیم پلی نظارت دارند و سعی شده است یک گرافیک معمولی استفاده شود، در صورتی که تمرکز بر سایر بخش ها خود نیز می تواند موفقیت یک عنوان را بیشتر کند. موسیقی و صداگذاری بازی نیز قابل قبول واقع شده است. در طول بازی شخصیت ها مدام با یکدیگر در حال گفت و گو هستند. و بعضی مواقع شاهد شوخی هایی بین آن ها خواهیم بود.
منبع توضیحات:
وبسایت گیمفا

دانلود بازی Evolve برای PC

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 64-bit
Processor: Core 2 Duo E6600 / Athlon 64 X2 6400
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 560 / ATI Radeon HD 5770
DirectX: Version 11
Hard Drive: 50 GB available space
Sound Card: DirectX Compliant Sound card

راهنمای فایل های فشرده:
توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

دانلود بازی Evolve برای PC

راهنمای نصب بازی:
۱ – از قطع بودن اتصال سیستم به اینترنت مطمئن شوید و تا پایان مراحل زیر به اینترنت متصل نشوید.
۲ – آنتی ویروس سیستم را به صورت کامل غیر فعال کنید.
۳ – نرم افزار DAEMON Tools را دانلود و نصب کنید. (برای دانلود اینجا کلیک کنید)
۴ – پس از نصب نرم افزار، فایل EvolveCODEX.iso را با استفاده از نرم افزار DAEMON Tools اجرا نمایید.
۵ – وارد My Computer شده و وارد درایو مجازی جدیدی که ایجاد شده شوید.
۶ – با اجرای فایل setup.exe به نصب بازی بپردازید.
۷ – بعد از پایان مراحل نصب بازی آنرا اجرا نکنید و سیستم را رستارت نمایید.
۸ – بعد از بالا آمدن سیستم بدون آنکه بازی را اجرا کنید وارد پوشه ی CODEX شوید و پوشه ی Bin64_SteamRetail را در محل نصب بازی کپی نمایید.
۹ – پس از کپی فایل ها ممکن است با اخطار تکراری بودن آنها رو به رو شوید که در این صورت گزینه تایید و جایگزین کردن فایل جدید را انتخاب نمایید.
۱۰ – بازی با موفقیت رجیستر شد. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که بعد از کرک بازی هرگز نباید آنرا به صورت آنلاین آپدیت کنید.

.:: بخش اول ::.


.:: بخش دوم ::.


.:: بخش سوم ::.


.:: بخش چهارم ::.


.:: بخش پنجم ::.


.:: بخش ششم ::.


.:: بخش هفتم ::.


.:: بخش هشتم ::.


.:: بخش نهم ::.


.:: بخش دهم ::.


.:: بخش یازدهم ::.


.:: بخش دوازدهم ::.


.:: بخش سیزدم ::.


.:: بخش چهاردهم ::.




تعداد بازدید از این مطلب: 919
موضوعات مرتبط: بازی اکشن , بازی ماجرایی , ,
بازدید : 919

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نظرتون راجب فعالیت های سایت ما چیست؟

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به سریع دانلود مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر